Sesli Sohbet siteleri

Sesli Sohbet siteleri
Sesli kameralı chat odaları

24 Nisan 2011 Pazar

Www.SesliDunya.com, Www.SesliDünya.com, SesliDunya, SesliDünya, Sesli Dunya,

Eski adımız sesli dunya sesli dünya ve yeni ismimizde budur bizimle sesli dunya sohbet odalarında zaman ve gü geçirmek için buyurunuz keyfinizi sizde yaşayınız.

avusturya sesli sohbet odalarina hoş geldiniz.
Hayatimizdaki yalnız ve sessiz kalmis noktalari doldurmaya ne dersiniz ? Günlük hayatinizdaki strees ve is temposu yoğunluğunun verdiği yorgunu üzerinizden güzel bir sohbet eşliğinde atmaya ne dersiniz ? Avusturyada yasiyorsunuz ve kendi ülkenizdeki insanlarla tanisip kaynasmak istiyorsunuz ama nasil yapicaksiniz. Bu yaziyi suan okuyorsaniz doğru yerdesiniz günlük hayatinizin verdiği stressi ve yorgunluğu üzerinizden nasil aticaginizi hep beraber bu yaziyi okuyarak üstesinden gelebiliriz.
Sohbet arkadasiSitemize öncelikle giriş yaparak günlük hayatinizin verdiği yorgunlugu kendinize uygun sohbet arkadaşlari bularak atabilirsiniz eğlenceli dakikalar gecirebiliceginiz avusturya sohbet odalarimizda kendi ülkenizin insanlari ile sohbet edebilir sitemiz içerisinde tanışabilir ve güzel dostluklar arkadaşlıklar kurabilirsiniz. Kendi insanlarinizla kendi halkinizin insanlari ile hem sesli hemde görüntülü bir sekilde sohbet edebilme imkani sağliyan Seslinehir sohbet odalarımizda her yaş grubuna uygun arkadaşlar bulabilirsiniz. Dilerseniz avusturyada yasiyan ülkenizin insanlari ile dilerseniz türkiyede yaşiyan insanlarinizla sitemizde tanışmaniz mümkündür sohbeti en eğlenceli ve en keyifli bir hale getiren Seslinehir sohbet odalarında sizlerde çok güzel dakikalar geçireceğinizden eminiz Seslinehir sohbet odalarına girebilmeniz için öncelikle sesli sohbet girişine tikliyarak acilan pencereye rumuzunuzu yazip giriş yapabilirsiniz şimdiden hoş ve eğlenceli saatler dileriz..
Yorumlar
Henüz Hiç Yorum Yazılmadı
Yorum Ekle
Gerekli Gerekli.

sevgili deyerli site sakin arkadaşlarım ben site başkaların sitesine canlarım bir reklam bin küfür demek neden küfür derseniz reklam atığında sitede bütün insanlar küfür ediyor sizde bilirsiniz reklam atığında küfür ederler siz siz olun başkaların verdikleri emekle oynamayın yazıktır günahtır bizde burda emek veriyoruz sitemiz dolsun diye ama ben emek veriyorum sizin gibi küfür yemem kendi çabamla emek veriyorum başkaların sitesine raklam atarak değil kendime küfür etirmem o site yakarım gine yapmam bende sizi küfür etirmem başkaların verdiklerin emeğeyele oyananmam şimdiye kadar bir sitede raklam atırmadım görevlilerimede müsade vermedim gitiler ama müsade vermedim atsınlar siz sişz olun bir reklam için küfür yemeyen her şeyin snaal görmeyelim sunuçta hepmiz insanız hepimiz pc karşısındayız beraber takılıyoruz bu sanala sanal olarak görmeyelim realda nasıl yaşıyorsakta sanaldada öyle yaşayalım bir birimizi üzmeyelim bir birimize.

sevgili değerli arakadaşlar siteniz çok güzel çokta iyi bir site ama bide her dakka bizim siteye reklam atılması güzel olur çünkü herkes kendine göre emek veriyor başkların emeğiyle oynnamaz önemli olan sevgi saygı dürüstluk hepimiz arkadaşız kardeşiz dostuz ama malesef bence başkaların emeğiyle onalmaz sileride buna davet ediyorum.

sesli sohbet kanalı tüm hızıyla durmaksızın yoluna devame diyor bizlere bu başarıyı kutlamak düşer başkaları gibi kıskanmak değil. Sitemiz umarım vermiş olduğu emeklerin karşılığını alıcak ve büyük sitelerle istikrarlı bir yarışa giricek. Başarımızı şimdiden kıskananlar var büyüdüğümüzde neler olucak bakalım herşeyin hayırlısı demekten başka çare yok. Sitemizin çalışmalarındaki durgunluk ana domainimiz üzerine düşmemizden dolayı sizlerde sitelerimiz hakkındaki düşüncelerinizi bizle paylaşınız.

canlarım bir reklam bin küfür demek neden küfür derseniz reklam atığında sitede bütün insanlar küfür ediyor sizde bilirsiniz reklam atığında küfür ederler siz siz olun başkaların verdikleri emekle oynamayın yazıktır günahtır bizde burda emek veriyoruz sitemiz dolsun diye ama ben emek veriyorum sizin gibi küfür yemem kendi çabamla emek veriyorum başkaların sitesine raklam atarak değil kendime küfür etirmem o site yakarım gine yapmam bende sizi küfür etirmem başkaların verdiklerin emeğeyele oyananmam şimdiye kadar bir sitede raklam atırmadım görevlilerimede müsade vermedim gitiler ama müsade vermedim atsınlar siz sişz olun bir reklam için küfür yemeyen her şeyin snaal görmeyelim sunuçta hepmiz insanız hepimiz pc karşısındayız beraber takılıyoruz bu sanala sanal olarak görmeyelim realda nasıl yaşıyorsakta sanaldada öyle yaşayalım bir birimizi üzmeyelim bir birimize deyer verelimumarım ne demek istediğimi anladıznız tşk ederim saygılarımla.

Sesli sohbet dünyası?Merhaba dostlar sizlere sesli sohbet dünyası hakkında bilgiler vermeye çalışacağım.Türkiyede sesli sohbet sitelerine en çok hangi ülke ve hangi şehirler ağırlıkta önem veriyor?Sizce neresidir.Tabiki dünya üzerinde sesli sohbet sistemlerini en öok kullanan ülse türkiyedir.Türkiyede ise bir çok şehirde sesli sohbet userleri mevcuttur.Yani kimin sesli sohbet ci olduu belli olmuyor.Bi keresinde bir abimin yanına gittim sesli sohbetle hiç işi olmaz diyebileceğim türden bir abi adam kendi sesli oda almış bir çok arkadaşıyla takılıyordular.İstanbul büyük bir şehir olduğu için türkiyede sesli dunya olanlarda zaten istanbuldalar onun için benim tahminim en çok kullanıcı istanbuldan cıkar.Ondan sonra ankara izmir diye sıralanabilir.Küçük yerlerinde kendilerine göre siteleri kullanıcıları ve arkadaşları var tabiki ama bunlar bu işten henüz para kazanmayan kişiler olduğunu tahmin ediyorum.Çünkü Google da henüz ilk sayfalarda bir site göremek ona dayanarak söylüyorum.Zaten seslidunya da istanulda.Kısaca sesli sohbet dünyası aslında türkiyedir başka ülkelerde sesli sohbet okadar tutulmuyor.

Haritaya bakıyorum izin yok,Kitaplara bakıyorum yüzün yok,Sözlüklere bakıyorum ismin yok,Birde dönüp kendime bakıyorum,Senin benden başka adresin yok.
Bugünü yaşıyorsam eğer,Gelecek günlerin seni getireceğine inandığım içindir.
Bulutlara yükledim özlemimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi,Yağmurları yağdırdım gözyaşlarımla,Küçücük melekler gönderdim,Seni öpmeye gelmediler mi?
Birgün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip,Ölüme sessiz sedasız gitmek istersen,Yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın,Sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.
Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek,Gündüzleri yıldızları görebilmek marifet,Aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet
Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamını taşısaydı,Ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın,İnanki bir tanem hergün yağmur yağardı…
Elimde denizde buldugum bir midye var,Denizden o kadar uzak ki tıpkı seninle benim gibi.Ama arada tek fark var o denize sen bana aitsin.Dün kalbime atılmış bir tohum idin,Bugün ise köklerinle kalbimi saran bir çiçek.
Elbet rüzgar ve deniz taşır emanetlerini,Bekle gün gelir güneşim bulacaktır seni,Akşamları balkona çık, gözlerini kapat,Rüzgar benim yerime öpecek seni…
Seni tanımadan önce yanlızlığı,Seni tanıdıktan sonra varlığımı,Seni sevdikten sonra yaşadığımı,Seni kaybettikten sonra bir hiç olduğumu anladım…
Adını gökyüzüne yazdım bulutlar sildiKumsala yazdım dalgalar sildiEn sonunda kalbime yazdım kimse silemedi.
Yeniden doğdu güneş dünyaya, yeniden batacak karanlığaAma sen bir kere doğdun kalbime, hiçbir zaman batmayacaksın.
Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım…
Günesin dogdugu da bir gerçek battigi da… Kalbimin attigi da bir gerçek, günün bittigi de…Ne çikar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, iste o en büyük gerçek…
Dünde, bugünde, yarinda… Yüregin kadar yanindayim. Kendini yalniz hissettiginde elini kalbine koy; ben hep ordayim!
Sen var ya sen ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin… Külü dudaklarin…Yalniz aranizda bir fark var sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun…
Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok sevecegim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin…
Ben sevdanin sokaginda oturuyorum… Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.
Hasret kapimda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzak bir sehirde gözlerim onu ariyor…Ne zaman seni düsünsem güzel bir bahar bahçesi olur güz bahçeleriEn karanliklarda bile uzanir bir el, kendiliginden açar sabaha perdeleri
Gecenin en karanlık ve en derin anında,Kızıl bir ay karşımda karanlığa yükseliyor,Ve bir yıldız bana göz kırpıyor.EMİNİM Kİ SENSİN ! !
Yanlızlıksa eğer seni korkutan korkma! ben yanındayım,Yok eğer yanlız kalmaksa istediğin kork!Çünkü seni bensiz bırakmıyacağım.
Bir kutu dolusu yaşam gönderiyorum sanaBir fırça koydum kutuya,Cennet resmi yapıp içine gir diye,Düşler serpiştirdim içine,Düş kurmayı unutma diye.
Umut yazıyorum bir kır çiçeğinin taç yaprağına.Nice soğuklara dayanıyordaBir sözünle kırılıverir diye korkuyorum…
Bir Dilenci gibi Kapına Geleceğim.Beni görünce tanıyamayacaksın.Para vereceksin; Param var diyeceğim!Ekmek vereceksin; Karnım Tok Diyeceğim!“Öyleyse ne istiyorsun?” diye sorduğunda:“Bir zamanlar Sana Verdiğim Kalbimi” Diyeceğim!
Seni bir goncayken sevdim, şimdi gül oldun.Seni bir yağmur damlasıyken sevdim şimdi göl oldun.Ben mi? Ben bu çöldeyim şimdi,Sende serabım hiç dokunamadığım.
Yine sıçrayarak uyandım uykumdan, ağlayasıya özlemiştim seni,Bir özlemki birikmişti gözkapaklarımda, dokunsalar ağlayacaktım inan,Neye yarar gökyüzünde güneş, Sen yokken yanımda…
Neden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak,Dokunmak istedikçe uzaklaşmak,düşündükçe unutmak,Neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek,Hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni KAYBETMEK.
Zaman geçtikçe daha çok bağlanıyorum sana,Birgün bir yerde bir şekilde yollarımızın ayrılacağını bilsemde,Nerede olduğunu öğrenmesemde,Yaşayacaksın hep içimde..
Senden ayrılacağımı her hatırladığımda,Dünya ayaklarımın altından kayar gibi oluyor.Çünkü sen benim için bir nefessin.Nefes almadan yaşayamam ki…
Mutluluğun gökyüzünden dökülen yağmur damlaları kadar bol olsunO kadar mutlu ol ki gözlerindeki mutlulukMutluluğu arayan mutsuzların umut ışığı olsun..
Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu.Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun…Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsunve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun.
Gün birgün sevdalanmış geceye.Gecede yakamoz düşürmüş denize.O günden bugüne geceyle gündüz ayrılmaz olmuş,Ta ki güneş tutulup, gölge düşürene dek sevdalarına.
Sen herzaman nerede olursam olayım,Ne düşünürsem düşünüyüm her an kalbimdesin,Seni ne kadar sevdiğimi kelimeler ile anlatamam,Ama şunu bil SENİ SEVİYORUM.

Sesli, görüntülü,yazılı sohbet sitemize hoşgeldiniz. Sitemizde ayrıca bilgi,paylaşım portalı bulunmaktadır bunlar nedir diye sorarsanız kısaca bir iki kategorı ismi yazıyım Aşk-Sevgi,Cep Telefonu, İslam, Şiirler ,Ekonomi ve bir çok kategori barındırmaktayız günlük konularımız mevcuttur. Sitemizden isteginiz,sorununuz,müracaatlarınız olursa yukardaki sayfalarmızda iletişim formunu doldurup yollayınız. En büyük dostluklar,aşklar,sevgiler,arkadaşlıklar burada sen neredesin? Daha duruyormusun bakıyım sen haydi sesli chate giriş için yukardaki resmi tıklamanız yeterli olucaktır.

Sohbet ve chat aramaları için kullanıcılarına hizmet veren, sohbet odaları üzerinde muhabbet edilmesi için yayın yapan Türkiye’nin en iyi sohbet kanallarından biri olmaktayız. Yularıda sesli sohbet giriş yazısına tıklayarak sitemizi ziyaret edebilir keyif dolu anlar yaşıyor olabilirsiniz..

görüntülü chat odalarimizda bir çok mersinli hemşerinizle tanışabilirsiniz güzel ilimiz olan mersin sesli sohbet odalarimizda yep yeni dostluklara adim atmaniz için herhangi bir engel bulunmamaktadir Mersin ve ilçelerinden katilan bir çok kullanıcı ile aynı anda sohbet edebilirsiniz hem sesli hemde görüntülü bir şekilde güzel ve kaliteli sohbetler içerisinde bulunabilirsiniz kaliteli sohbet anlayisimizla mersinlilerin ilk tercihi olmaktan mutluyuz eğlencenin 7/24 kesintisiz bir sekilde yapildigi sitemizde hem dostluk adina hemde eğlence adina bir çok şeyi bulabilirsiniz tamamen ücretsiz olan sesli sohbet odalarimiz ve üyeliklerimiz siz kullanıcılarimizin rahat ve güzel bir sekilde eğlenebilmesi için dizayn edilmiştir. Eğlenceye ve güzel saatler gecirmeye hazirmisiniz ? Eğer hazirsaniz lütfen sesli chat giriş resmine tiklayip acilan sayfaya kullanici adinizi yazip sesli chat odalarimiza bağlanabilirsiniz iyi eğlenceler.

görüntülü chat odalarimizda bir çok mersinli hemşerinizle tanışabilirsiniz güzel ilimiz olan Sivas sesli sohbet odalarimizda yep yeni dostluklara adim atmaniz için herhangi bir engel bulunmamaktadir Sivas ve ilçelerinden katilan bir çok kullanıcı ile aynı anda sohbet edebilirsiniz hem sesli hemde görüntülü bir şekilde güzel ve kaliteli sohbetler içerisinde bulunabilirsiniz kaliteli sohbet anlayisimizla Sivas ilk tercihi olmaktan mutluyuz eğlencenin 7/24 kesintisiz bir sekilde yapildigi sitemizde hem dostluk adina hemde eğlence adina bir çok şeyi bulabilirsiniz tamamen ücretsiz olan sesli sohbet odalarimiz ve üyeliklerimiz siz kullanıcılarimizin rahat ve güzel bir sekilde eğlenebilmesi için dizayn edilmiştir. Eğlenceye ve güzel saatler gecirmeye hazirmisiniz ? Eğer hazirsaniz lütfen sesli chat giriş resmine tiklayip acilan sayfaya kullanici adinizi yazip sesli chat odalarimiza bağlanabilirsiniz iyi eğlenceler.

Türkiyenin En kaliteli Sesli ve Görüntülü sohbet odalarina Hosgeldiniz. Türk kültürümüzün vazgecilmez eglencesi olan Sohbetin tadini İnternet alemine tasidik. Sesli sohbet odalarimizda seviyeyi bozmadan özgürce sohbet edebilir, oyun oynayabilir ve müzigin keyfini cikartabilirsiniz.
SeSLi-SaaTLeR.CoM 2007 yılının Ağustos ayında Ömer Konat tarafından kurulmuştur. Kurulduğu ilk günden beri en önemli ilkeleri doğruluk ve dürüstlük olmuştur. SeSLi-SaaTLeR.CoM’ olarak Türkiye’nin en büyük sesli chat ve sesli sohbet sitesi olma yolundaki idealimiz devam etmekdedir.
Arkadaşlık, bilgi, eğlence portalımızda istediğiniz herşeyi bulabilirsiniz. SeSLi-SaaTLeR.CoM tamamen siz ziyaretçilerimiz için tasarlanmıştır. Bu tatlı ve seviyeli ortamda ne ararsanız var. Öncelikle SeSLi-SaaTLeR.CoM yönetimi size yakışır ölçüde sohbet ortamı sağlamayı hedef edinmiştir. Türkiye’de en kaliteli sesli sohbet, sesli chat ortamı yaratmak ilkemizdir. SeSLi-SaaTLeR.CoM satılık veya kiralık değildir. Nick ve sesli sohbet odaları SeSLi-SaaTLeR.CoM a ait olup, sorumluluğu kullancılara aittir. Nick ve sesli sohbet odalarında oynamalar yapılabilir, istenildiği takdirde yetki kullanıcıdan alınabilir, gerektiği takdirde üyelik silinebilir. SeSLi-SaaTLeR.CoM yönetimi sesli sohbet odalarında yaşanan ve yaşanacak sorunlar ve olaylar ile ilgili hesap verme zorunluluğunda değildir.

arkadaslar suanda binlerce sesli site ler var dusnunki bu kadar sesliler arasinda seslichetteyiz akliniza gelirmi bilmem ama bizim aklimizi kurcalayan hep sudur neyin nasil olacagi degil sesli sohbet pilatformunda en guzelini yapanin yanindadir herkes dosluksa buyrunn burada askmi en buyugu sevgimi yucesii neyin nasil oldugu degil herseyi oldugu gibi karsilamaktir en guzeli bizi biz buradayiz tum gucumuzle tum dostlarimizla sizleride bekliyoruz aramiza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder