Sesli Sohbet siteleri

Sesli Sohbet siteleri
Sesli kameralı chat odaları

1 Nisan 2012 Pazar

WWW.SESLİNESİL.COM, Seslinesil.com, SesliNesil, Sesli nesil, Sesli nesil, Sesli nesil, Sesli nesil



SesliNesil, Sesli nesil, Sesli nesil, Merhaba sevgili okurlarımız vaktinizi sesli nesil üzerinde hoş bir eğlence ile gerçekleştirmek için tam zamanı olduğunu mutlaka düşünmüşsünüzdür değilmi ozaman Yeni nesilin internet aleminde sesli sohbet dediğimiz günlük hayatına karalanmış ve ciddi pisliklerle dolarak devam eden sahipleri ve ne kimse yanlış ve yalansız olarak bir çoğu insana yalan söylüreyek bir ieyime ulaşmak için devam ederler bu tür insanlar ezik ve bencil olarak görülür. Uygunsuz olarak düşünürsek çok hataları ve düşüncelere sah,plerdir. Bir söz var şunu unutmayın,

SesliNesil.com site konukları konumuz ile ilgili makaleler, Bu sanalda kim sikerse ooo kazanırmış ama ben sikmem nedenmi sikime yazık. Şimdi diyiceksiniz neden bunu dedin ben zararım olmadı tabi bazı ibnelerin götü kalkdı biz eyvallah dedik olsun herkezin bir götü var bunun kalksa ne olur bakdikki bu göt sikilmeye doğru hedefte devam ediyor durrrrrr dedim kardeş ben sikmem oo götü çünki ben oğlancı değilim lütfen.


Ben internet alemine bu sesli sohbet ve sesli chat alemine 2002 yılında katılımda Ne-nerede.com ile başladım ve hoş bir şekilde insanları kırmamaya çalışdım vede kırmadım kırmamda herkez işine bakdıkdan sonra işinde oldumu niye insanlarla uğraşımki değilmi ama bakdıkki yok ya bu insanlarra fazla iyilik yaramıyor hakkedende öyle. Bide işin bu yanını hep sağladık, Türk, Kürt, Ermani, çingen, Laz, çerkez, bu tür ayrımcılıklar yapdırmadım yapdırmamda Aslım olarak AĞRI DOGUBEYAZITLIYIM, KÜRDÜM INKAR, etmedim hiç bir zaman etmemde ama tarafsızım nedenmi bir sesli sohbet sitesinde daima tarafsız olucaksın hertelden insanla karşılaşa biliyoruz saygı duyarız insanların politikalarına herzamanda öyleğim.


Şunuda unutmayın kim ne yaparsa kendine yapar ben bu haytta ne insanlar gördüm heleki bu sanal alemde siz siz olunki sanal olmayın delikanlı olun erkeksi olun bayansanız bayan olunki insanlar sizi başının tacı yapsın.


Yazar adminastör uygunsuz nitelik içinde ve makelesini hazırlayan, BERTAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder